Og vis noen vet om noen som selger Treskruer med innvendig umbrako hode (maskinskrue hode..) så si i fra.. skulle hatt noen.
Dette har jeg jobbet mye med å skaffe. Har ringt alle de firma jeg har funnet som driver med import av skruer og mange av de har aldri sett slike skruer engang Men det er noe på gang, men dessverre blir disse kun i en dimensjon som passer for mellomtone/mellombass elementer forløpis. Jobber videre med å skaffe større dim
Ring Rockford De sender med den typen skrue, med power elementene sine, (forrigje serien)
Det gjør Hertz til sine ML 500R mellomtoner (de skruene vi kanskje får tak på nå) og Fusion på sine NV basselementer. Til NV elementene følger det også en T-håndtak skrutrekker
PUH...
endelig ferdig med de lengste kabeltrekkene.. fått inn rca og strøm i dag.. Strømen er ett kapittel for seg selv.. 1 1/2 time på og få den fra batteriet og gjennom torpedo veggen.. (jeg har gjort det før faktisk...)
følgende må gjøres/skrues av for og komme til:
-jekke opp bilen
-av med dekk
-av med skvett lapp
-av med plast innerskjerm
-ut med batteriet
-ut med luftfilter boksen (hele driten)
'
så dytte ledningen gjennom..
monter sammen igjen..
Noen vil kansje si det er dumt og trekke noe før alt er ferdig.. Men om jeg ikke hadde klart det selv måtte jeg ha hatt hjelp, og skulle jeg ha hatt f.eks gutta på hamar til og gjøre det måtte jeg finne det ut nå
litt støpe plast på andre dekselet og en bil vask nå så er det helga
Prøvd og få litt system bak cd spilleren.. men det skar seg fort.. hehe
uansett, den sitter der nå, og den sitter fast..
Det orginale ledningsnettet med tenning strøm og den regla der er orginal. Det blir en del ledning når man må ha mange adaptere.. Nissan-iso-alpine er de som er bak der.. Alle ledninger vil også forbli tilkoblet, også de til orginal høytalerene. Det pga at jeg har mulighet til og skru av forsterkeren i cd-spilleren.
Så er remoten den i strømpe med rød kabelsko på. Rca kablene er merket først med det gule merket. Så er right merket med svart teip..
Som det sees på bilde er høyre siden veldig on-axis og venstre siden ikke fult så on-axis.. dette pga av at det ikke skal se helt kopete ut, med tanke på hvordan "koppen" de er montert i blir seende ut. Og for og få vinkla den over dashen... satser på at det funker.. litt skeptisk ja..
Comment